Feestdagen toevoegen Outlook 2007 & 2010

Het e-mailprogramma Outlook van Microsoft Office kent een handige functie om feestdagen in de agenda te importeren. Binnen een paar klikken worden ze automatisch voor je in je agenda gezet. Eén van de vele redenen waarom ik zo graag met dit programma werk

Hoe voeg ik feestdagen toe in MS Outlook 2007?

  1. Open Outlook en klik in de menubalk op Extra.
  2. Klik onderaan in het uitschuifmenu op Opties:
    Feestdagen toevoegen in Outlook 2007_Opties
  3. In het verschenen scherm klik je op de knop Agenda-opties:
    8 Feestdagen toevoegen in Outlook 2007_Agenda-opties
  4. In het volgende scherm klik je op de knop Feestdagen toevoegen:
    Feestdagen toevoegen in Outlook 2007_Feestdagen toevoegen
  5. Ten slotte kun je in het laatste schermpje het land/de landen aanvinken waarvan je de feestdagen wilt
    importeren. Ook kun je daar religieuze feestdagen laten importeren.
    Feestdagen toevoegen in Outlook 2007
  6. Klik, na het aanvinken, gewoonweg op OK en Outlook plaatst de feestdagen automatisch in je agenda.

Hoe voeg ik feestdagen toe in MS Outlook 2010?

In Outlook 2010 werkt het toevoegen van feestdagen net iets anders dan in Outlook 2007. In Outlook 2010 kun je dit als volgt doen:

  1. Klik op het tabblad Bestand.
  2. Klik links onder op Opties.
  3. Klik daarna op Agenda.
  4. In het rechtergedeelte zie je als tweede instelling Agenda-opties (onder Werktijd). Klik daar op de
    knop Feestdagen toevoegen.
  5. Ook nu kun je in het laatste schermpje het land/de landen en/of religieuze feestdagen aanvinken
    waarvan je de feestdagen wilt importeren.
  6. Klik op OK en Outlook plaatst de feestdagen automatisch in je agenda.

Voilá 🙂

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *